Sunday, August 26, 2007

κι ομως ειμαι ακΟμα εδω...κιαυτο το καλοκαιρι.....και το αλλο..και το παραλλο..


"ρε μιν.. τι της κανεις της κοπελας??δεν ξερεις κατα βαθος μπορει
να παρεξηγειται και να την πειραζει...μην την χτυπας ....τι σημαδια ειναι αυτα????.....ρε θα το σκοτωσεις το κοριτσι...θα το ριξεις κατω απο το ποδηλατο....ρε δεν πας καλα....την κακομοιρα..."
" εεε ενταξει μαρεσει και μενα......"
"ααααααα"
τι γελια εκεινες τις μερες...μα αυτες οι αντιδρασεις ειναι ολα τα λεφτα...απιστευτα βραδια...μα τα σημαδια στο κορμι μου απτα χερια σου,απο τα χτυπηματα σου......hahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahah

ενταξει εγω ομως ειμαι τριαξονικο 4χ4 και δεν καταλαβαινω απο αυΤα...Οποτε .+-
αντωνακης και ξερο ψωμι...
αντωνη με τον τασο εισαι?ναι...
το παιδι μου..αυτος και ο σπυρακης...

τι θα πηδηξουμε σημερα?ποιον τοιχο λετε?
μΟυρλοκομειο ολε..
ρε αντωνη μαζεψε τις ταινιες σου...δεν γινετε αλλο αυτο το πραγμα ...μα καλα μονο κοινωνικες ταινιες εχεις?





ωδη ..... στους τραφους και στις εκκλησιες...
μια αποψη του παλαιου δημαρχειου του βανατου...

giannis+zOzela..
Eυχομαι φετος τα πραγματα να ειναι καλυτερα για σενα...σε περιμενω στην Αθηνα να φαμε μανιταροπιτα απο τα χερακια του Νικου!!










ζοζελ+ΙOAnna m...dax..τι να πω για την αδερφη μου....τα αναστατωσες ρε ιΟν τα παιδακια..
ολους!μπουγελωσε τα Ολα..!χαχαχααμαν πια...πακηηηηηηηηηηηηηηη!...,το ιγκουανα μου θα το πω ιωαννα...κκ..να κλεινεις και λιγακι ομως το στοματακι σου βρε νινουμπ@ μΟυ..βαρα τους ολους!μυρισε τους...

No comments: