Saturday, October 13, 2007

g mena kostizei mia zoi....

πιανω να ζωγραφησω τα παιδια απο την πλατεια....σαν να ηταν οπως πρωτα και οπως θα ηθελα...μα οΛα αλλΑΖουν και το χερι μου αρπαζουν...αλλαξανε τα χρωματα τα λογια και τα στοματα...
τα ματια μενουν ιδια στα φωτα στα παιχνιδια....
κανω να ζωγραφησω ενα φεγγαρι που γυριζει...ζεστο και σκονισμενο απο ταξιδι μακρινο...τα ματια μου θολωνουν και ο αερας που αρμενιζει μου λεει τραγουδι ξενο,τραγουδι αλλοπαρμενο..

αμα δεν εισαι οπως τα θες...δεν εχεις λογους και αφορμες...δεν κανεις βημα..
ΟΣΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΖΟΗ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ........?


Κανω να αποφασισω σκαλοπατι να πατησω,θολες και σκονισμενες μου μνημες ζωντανες...θερια μου διψασμενα με κορμια παραδεισενια..το δρομο σας κοιταζω ,ξυπνω και ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ....

αμα δεν εισαι οπως τα θες...δεν εχεις λογους και αφορμες...δεν κανεις βημα..
ΟΣΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΖΟΗ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ........?

ma den einai krimaa??osa kostizoun mia draxmi..g
ia mena kostizoun mia zoi....afierwmeno se osous mou leipoun....

5 comments:

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ said...

Είναι κρίμα...πραγματικά λυπάμαι..κλάψ...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ said...

:)))

Kallitexnes said...

hi zozel,nice blog!!!

-Γιώργος

dionysia said...

r niko eisai anais8itos????eleos dn blepeis t grafei?????????????eleos dld!!!!!!!!!!!!

zoZeL said...

HAHAHAHAH...9nx stoUs kalitexnes...9anx sto vaptistiri ...niko...9anx gia tin sibarastasiii!!

hahaha teleftea exi pesei pl gelio st blOg..:P