Wednesday, October 3, 2007

stin Dwra....mia istoria agapis....

παλια με τη Δωρα εκανα γυμναστικη αλλα τωρα????

sou leipei..?
ναι πολυ
παρα πολυ
παρα παρα πολυ
εννοειται οχι μονο αυτο
μπορω να σου πω οτι την ονειρευομαι κιολας
αλλα τι τα θες εβαλα τα χερακια μου κ εβγαλα τα ματακια μου
εγω της ζητησα να χωρισουμε
την πληγωσα να γυρισω τωρα να της πω ολα καλα εκανα βλακεια, δεν μπορω
τωρα που θελω να γυρισω ξερω κανενα δεν θα βρω...
της αγαπης την ουσια τη μετρω στην απουσια, κι ολο γινομαι κομματια πρασινα γλυκα μου ματια...
2χρονια...εχει γινει κομματι της ζωης μου....
το πιο γλυκο πραγματικα
να μην ξερω τι κανει τωρα ας πουμε,ειναι καπως για μενα..
οταν χανεις κατι καταλαβαινεις την αξια του...
καταλαβαινεις οτι χωρις αυτο εισαι κενος
δεν υπαρχει κατι αλλο στη ζωη να σε κανει ευτυχισμενο
ενα χαμογελο της αρκουσε
τωρα που το εχασα τι καταλαβα?

na ta valw sto blog?
και δεν τα βαζεις?η καρδια μου τα λεει...βασανα...

makari na itan i dwra kapou dipla mou na tis ta edeixna...
τις τα ελεγα αυτα κ αλλα τοσα
μακαρι ομως να τα εβλεπε τωρα
οχι για να αλλαξει κατι απλα για να δει οτι ακομα τα πιστευω
κ δεν ηταν βλακειες της στιγμης
η βλακεια ηταν οτι στην αρχη της τα ελεγα συνεχεια
πριν κοιμηθουμε παντα μαζι με ενα φιλι
μετα σταματησα λιγο,αλλα ελπιζω με ενα φιλι κ ενα σ αγαπω να μην την πειραζε
ποτε δεν ειδα αλλη ,ημουν πιστος..
δεν ξερω ρε φοβαμαι μην την πληγωσω κι αλλο
ξερεις το τραγουδι που λεει
αχ για να γεννηθεις εσυ κ εγω γι αυτο για να σε συναντησω γι αυτο εγινε ο κοσμος ματια μου γι αυτο για να σε συναντησω
ε εγω το πιστευω,ακριβως εγω το πιστευω για τη Δωρα
ρε εγω αν μου ελεγαν θα γυρισουμε το χρονο πισω οταν τα εφτιαξες με τη Δωρα ,κ οταν τα χαλασετε πεθαινεις χωρις σκεψη θα το εκανα...
καλα ασε αν μαθω οτι βρηκε αλλο,με χανετε
τις ειχα στειλει χρονια πολλα για την αδερφη της πριν κανα μηνα...
με πηρε τηλ πριν μερες να δει τι κανω,μου κοπηκαν τα ποδια ετρεμε η φωνη μου
κ μου ειπε οταν ειμαστε ετοιμοι κ οι δυο να τα πουμε απο κοντα
ετσι κ τη δω θα θελω να τη παρω αγκαλια δεν γινεται
θα πεθανω
στη λαμια,για να παμε στον καλοκαιρινο ορφεα ,περναγαμε κοντα απο το σπιτι της..κ ελεγα στα παιδια κρατατε το τιμονι μην παμε σε καμια κολωνα..

afineis ton eafto sou na xexasei?
δεν με αφηνει αυτος,το βραδυ καμια φορα,παω να την αγκαλιασω στο κρεβατι,αλλα δεν ειναι εκει...
προσπαθω αλλα τπτ
παω να κοιμηθω κ ολα ερχονται
κ παντα οι καλες αναμνησεις...
σε μια στιγμη οπως μιλαγαμε της φευγει κ ενα αγαπη μου κ δεν μιλαγαμε για λιγο απο τοτε εχω γινει χειροτερα
ναι ρε ασε πραγματικα πολυ χειροτερα
κ οι μερες περνανε αδειες μακρια της
παλια ζουσα για να τη βλεπω
τωρα ζω για να τη θυμαμαι

για κλαματα ειναι
της εγραψα κ τραγουδι
οταν το τελειωσω θα της το στειλω
θα το ηχογραφησω θα το βαλω σε ενα φακελο κ θα το αφησω σπιτι της
μαζι με καποιο γραμμα,μαζι με το να μ αγαπας...
της ειχα παιξει οταν τα φτιαξαμε,στην ταρατσα του σπιτιου μου στη λαμια..με κερακια κ αυγουστιατικο φεγγαρι
καλα δεν σου λεω για την επετειο μας,μου αρεσει να τα θυμαμαι...
λοιπον εδιωξα τους δικους μου
εστρωσα την τραπεζαρια με τα πιατα τα καλα κ ποτηρια κολωνατα
κερια κ τετοια
μαγειρεψα με φιλους
της ειχα παρει ενα βραχιολι κ κατι για το λαιμο,για να ταιριαζει με ενα φορεμα που ειχε παρει για το γαμο του θειου της
κ στο διαδρομο
εφτιαξα διαδρομο με τριανταφυλλα κ κερια μεχρι το δωματιο
μεσα γεματο με ροδοπεταλα κ στο κρεβατι κ παρα πολλα κερια
μολις φαγαμε την εβαλα να κλεισει τα ματια
της περασα αυτο στο λαιμο μετα τη φιλησα στο λαιμο
εβαλα το βραχιολι κ μετα πηγαμε μεσα...

istoria paramithiou...
μα σου ειπα παραμυθι ζουσαμε
βασικα ετρεμε οπως κ εγω,ηταν το ονειρο μου να το κανω

sou vgazw to kapelo...
ξαναβαλτο,γιατι εγω τα χαλασα ολα,ειμαι κ πολυ μαλακας το ξερω,σκοτωστε με..
ας ειναι αυτη καλα μονο αυτο με νοιαζει
ολα τα ωραια τελειωνουν,οτι αξιζει ποναει κ ειναι δυσκολο....



============eides pws ta fernei i zOi?makari na boruse i dwra na ta diavasei ola afTa....makari na pane ola kala...giati i istoria sas axizei ena kalutero telos...:)

3 comments:

Anonymous said...

plaka kaneis etsi..?dakrusa eilikrina s milao.prepei n ta dei afta i doRa..<3

Anonymous said...

ta gramata 3anavgainun terastia y koita to!

Anonymous said...

zzzz